luns, 1 de xuño de 2020

BAILES LATINOS: Chachachá


Todo sobre el baile cubano, chachacha | Así Se BailaO chachachá é de orixe cubana, pero é en México onde adquiriu unha grande popularidade,  estendéndose a América Latina e mesmo a Estados Unidos, quizáis debido a que é un baile alegre, nin moi rápido nin moi lento, sensual, coqueto e doado de adaptar ás diferentes figuras do mambo e da rumba. O nome vén do movemento dos bailaíns: os pés marcaban un son característico ao rozar o chan en tres pasos rápidos, cha cha chá, para acentuar o ritmo da melodía e así por onomatopeia, naceu o nome. 
Xa sabedes, sensualidade, movemento de cadeiras, e un chisco de picardía. A bailar!!!

Primeiro o quecemento con Michael Jackson: "Blame it on the Boogie"
Despois dous chachachás: "Havana" e "Señorita" de Camila Cabello. 
E volta á calma con "Stand by me".

2 comentarios:

Unknown dixo...

Hola soy Marcos Iglesias Valderrama
Este tipo de baile es fácil, pero hay que llevar el ritmo de la música
Un dos tres: cha cha cha
Un Saludo

Marcos

Marcos Rodríguez Vázquez dixo...

¡Hola!
Me gustó mucho saber de donde viene el nombre de este baile, que por cierto me parece muy acertado usar la onomatopeya de esos tres pasos rápidos que lo caracterizan.
Sobre los videos, decir que si ya em gustaba el calentamiento de los ochenta, imagina lo que disfruté con este, que es una coreografía de uno de mis músicos favoritos, el gran Michael Jackson (en esta ocasión en su primera etapa con los Jackson 5).
Respecto al video de Havana Zumba, me gustó mucho ver en él a una niña pequeña, que por cierto, ¡tiene un estilazo que flipas!
Del de Señorita, me gusta más la música que la de el anterior vídeo.
Para terminar, con la vuelta a calma, conocí la canción de Stand By Me, y después de hacerla, busqué en internet el vídeo de la canción original de Ben E King (1961), que fue versionada por muchos otros cantantes, incluído el propio John Lennon.