luns, 11 de maio de 2020

FOX-TROT

Installation Officers | Glen Innes Masonic Lodge 44A principios do século XX a xente de cor xa bailaba o fox-trot en Nova York. En 1915, en Gran Bretaña, é sustituido por uns movementos máis tranquilos e suaves, pois era unha especie de “trote” que se asemellaba moito ao “trote do raposo”, de aí o seu nome, Foxtrot. Asi, os ingleses  imprimíronlle un carácter elegante, reduciron o ritmo (32 compases por minuto) e cambiáronlle lixeiramente o nome, fox lento (slow fox) ou fox inglés para distinguilo do americano.
Latest Foxtrot GIFs | GfycatO fox ten un carácter elegante, tranquilo, suave, de tal modo que cando observamos aos bailaríns na pista dá a sensación de que estivesen patinando. Y así hai que bailalo, sen apenas despegar os pés do chan, con pasos longos nunha secuencia de lento-lento, rápido-rápido.
Cunha postura elegante e ben ergueitos, xa espamos preparados para bailar o fox-trot.

5 comentarios:

Unknown dixo...

Hola Rosa, soy Noa. Este baile, aunque es sencillo, ya que pillas los pasos sin problema, me parece monótono y muy soso. La verdad es que no me gusta.

HUGO COTOS dixo...

Hola Rosa. Son Hugo Cotos
As danzas do grupo WE LOVE DANCE son moi motivantes e vendoas fanme desconectar deste momento que vivimos.
O Tango é a danza que máis me gustou pola elegancia dos pasos que ten pero ao mesmo tempo parecenme moi difíciles.

Unknown dixo...

Hola soy Marcos Iglesias Valderrama de 6-B

Este tipo de baile el Fox Trot es un baile muy antiguo por lo que leido, aunque todos estos comentarios te los mande hoy los bailes los he hecho durante dos semanas y me parecen bailes interesantes con los que aprendes que la asignatura de danza no es que te dicen: venga baila esto. No la asignatura de danza hay que disfrutarla y sentirla y así es como debería ser, para mí la asignatura de danza me tranquiliza.

Unknown dixo...

Hola ! Soy Natalia Cogan de 6C, me encantan todos los bailes.

Marcos Rodríguez Vázquez dixo...

Lo que más me gustó de este baile es la música que lo acompaña, La Voz, el inolvidable Frank Sinatra.
Del vídeo me gusta especialmente que dedica una parte a enseñar los pasos (eso sí, quizá sería mejor que lo pusiesen al principio).
Este baile tiene pasos sencillos y, con esa música de fondo, es imposible no dejarse llevar.
El problemilla es que hace poco vi Gremlins 2 ( la uno es mil veces mejor ) y ahora esta canción me recuerda al Gremlin parlante cantándola.